Equinor forlenger den globale rammeavtalen med George P. Johnson

Det globale energiselskapet Equinor forlenger samarbeidet med verdensledende event og experience marketing byrå, George P. Johnson (GPJ), etter snart 5 år med partnerskap. GPJ vil fortsette med å levere alle Equinor sine arrangementer, messeutstillinger og annet behov innenfor experience marketing.

Ledet utfra GPJ sitt kontor i Oslo, jobber teamet sammen med Equinor på over 60 prosjekter i 12 land hvert år. GPJ levere end-to-end tjenester for selskapets eksterne konferanser, messer, sponsoraktiveringer og interne arrangementer.

GPJ erstattet en portefølje av ulike byråer innen event og experience marketing, og kan med sin globale tilstedeværelse sørge for konsistent høy kvalitet samt fleksible og effektive løsninger for Equinor, uansett marked. 

GPJ jobber tett med Equinor sin avdeling for konsernkommunikasjon, ledet av kommunikasjonsdirektør, Reidar Gjærum og Head of Sponsorship & Events, Cathrine Instebø.

GPJ støtter også Equinor på historiefortellingen, for å bidra til å bygge den Norske energiindustrien som en industri for morgendagen og vise frem Equinor som et bredt energiselskap.

Den 26. November ønsket Equinor 750 deltagere velkommen til Høstkonferansen og Høstkonserten på Det Norske Teateret.  Konferansen er i samarbeid med Olje- og energidepartementet og Det internasjonale energibyrået (IEA), ledet av Equinor sin konsernsjef, Eldar Sætre.

GPJ planla og produserte arrangementet som videre ble avsluttet med Høstkonserten der unge og etablerte norske artister entrer scenen for å hylle musikkåret som har gått.

Country Lead, Christian Stenseng i George P. Johnson kommenterer: “Vi har alltid vært veldig stolte av å jobbe sammen med Equinor. Rammeavtalen markerte en stor endring i hvordan de ønsket jobbe med eventer og experience marketing, og det er fantastisk å få denne forlengelsen som en bekreftelse på et velfungerende partnerskap. Vi gleder oss til flere spennende år med vårt produktive samarbeid.»

Head of Sponsorships and Events, Cathrine Instebø fra Equinor legger til: “Vi er fornøyde med at valget om å anskaffe en global partner, som hadde kapasitet til å levere på tvers av markeder, forretningsområder og størrelser, fungerer så godt. Vi er stolte over det vi har klart å skape sammen innenfor events og experience marketing. Prosjektene er av høy kvalitet, merkevarekonsistens og engasjerende opplevelser samtidig som de er utført tids- og kostnadseffektive.»

Se denne videoen som viser litt av det de har gjort sammen de siste årene: https://vimeo.com/369181583

Foto: Christian Stenseng, Country Lead Norway , George P. Johnson. Foto fra George P. Johnson